پرسش‌های متداول

  • پاسخ به تمامی پرسش‌های شما اینجاست.

فیلم‌ها را دانلود کردیم ولی امکان شرکت در آزمون فراهم نشد، چه باید کرد؟

به هیچ عنوان نباید فیلم‌ها دانلود شود و آزمون در صورتی فعال می‌شود که به طور آنلاین در سامانه تماشا کنید.

برای دریافت مجوز صنفی حقوقی، لازم است مدیرعامل مجموعه با کد ملی و شماره همراه به نام خود در سامانه ثبت‌نام کرده و دوره را بگذراند.

در جلسه مربوط به آزمون وارد شده روی دکمه ورود به ازمون کلیک کرده و هزینه آزمون مجدد را پرداخت نمایید و سپس بر ادامه فرآیند کلیک کرده، سوالات آزمون مجدد به شما نمایش داده می‌شود.

در صورت رد شدن، آزمون مجدد به طور خودکار فعال شده و پیامک نیز ارسال می‌شود

در صورت قبولی، قسمت آزمون سبز شده و نمره نشان داده می‌شود و همچنین پیامک قبولی ارسال می‌شود.

در هنگام ثبت نام در سامانه باید، تنها شهری که واحد صنفی در آن قرار دارد انتخاب شود.

متاسفانه کد ملی جز اطلاعات اصلی و غیرقابل تغییر در سامانه است. باید ثبت نام به طور مجدد با کد ملی صحیح در سامانه انجام شود.

برای فعال شدن آزمون لازم است تمامی مباحث دوره نوارسبز رنگ داشته باشند. نوارسبز تنها در صورتی نشان داده می‌شود که مبحث مربوطه به طور کامل و آنلاین و با سرعت نرمال تماشا شده و هنگام تماشا حتما در صفحه مبحث باشید.

در این صورت لازم است درخواست ثبت شده را انصراف بزنید و درخواست جدید پس از تاریخی که آزمون داده و قبول شدید در سامانه مجوزها ثبت کنید تا استعلام به درستی ثبت شود.

در این سامانه، پس از آزمون و کسب نمره قبولی، نتیجه قبولی به طور مستقیم به سامانه نوین اصناف ارسال میشود و گواهی فیزیکی یا الکترونیکی صادر نمی‌شود.

ابتدا دوره احکام تجارت و کسب وکار را در سامانه احکام تجارت ahkamtejarat.ir بگذرانید و سپس پس از قبولی در این دوره، با فاصله زمانی یک ساعت درخواست خود را برای صدور مجوز در درگاه ملی یا تمدید مجوز در نوین اصناف ثبت کنید.

مباحث تنها باید به صورت آنلاین مشاهده شود و به هیچ وجه دانلود نشوند

در صورتی که کاربر غیرایرانی هستید، لازم است تصویر کارت شناسایی شما به همراه شماره موبایل به نام، در تیکت ثبت شود تا در سامانه ثبت نام انجام شود. لازم به ذکر است ثبت نام اتباع غیرایرانی تنها از طریق پشتیبانی ممکن بوده و خود شخص امکان ثبت نام در سامانه را ندارد.

مباحث به هیچ عنوان نباید دانلود شود و فقط و فقط باید به طور آنلاین تماشا شود.

در این صورت دو حالت هست، حالت اول، دوره‌ای برای شهر مورد نظر در این سامانه انجام نمی‌شود حالت دوم، شما با شهر دیگری در سامانه ثبت نام شدید. بهتر است در این مورد در قسمت پشتیبانی تیکت نوع عدم نمایش دوره ثبت کنید.

ایثارگران می‌توانند پس از ورود در سامانه با کد ملی و موبایل، در قسمت پشتیبانی سامانه، تیکت با نوع "اعلام ایثارگری" ثبت کنند و در آن تیکت معرفی نامه اداره صمت را مبنی بر ایثارگری ایشان بارگذاری کنند، سپس نتیجه اقدامات در پاسخ تیکت اعلام می‌شود.